Copyright

Saturday, December 16, 2017

မင္​းတို႔အခ်စ္​ က်႐ွံဳးပါ​ေစ

မၾကာခင္​လာ​ေတာ့မယ္​့ ဗယ္​လင္​တုိင္​း​​ေဒး​ေန႔အတြက္​ျဖစ္​
သည္​။ ​ေယာက်္​ား​ေကာင္​းတုိ႔၏ ထားအပ္​​ေသာ ကုိယ္​က်င္​့
သိကၡာတရား မိန္​းမ​ေကာင္​းတုိ႔ လုိက္​နာအပ္​​ေစာင္​့စည္​းအပ္​
​ေသာ သိကၡာတရားတုိ႔ကုိ ​ေတြးရင္​းဖတ္​ၾကည္​့ပါ​ေလ။
ဆရာႀကီး​ေမာင္​သာခ်ဳိ၏ ​ေဆာင္​းပါးျဖစ္​ပါသည္​။ စာနည္​း
နည္​းမ်ားပါသည္​။ ဖတ္​ျဖစ္​​ေအာင္​ ဖတ္​ၾကည္​့​ေစခ်င္​ပါသည္​။ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့က​ေလးမ်ားကုိ
စာဖတ္​ျပ၍ ခံစား​လုိက္​​နာ​ေစၿပီး ျဖစ္​ပါသည္​။

 ခမ္​းနားႀကီးက်ယ္​​ေသာ အခ်စ္​စိတ္​တုိ႔ ဆိတ္​သုန္​းၿပီ

တစ္​
 ကဗ်ာခ်စ္​သူတစ္​​ေယာက္​အ​ေနႏွင္​့ ကဗ်ာ​ေဟာင္​း၊ကဗ်ာ
သစ္​ခြဲျခား​ေလ့မ႐ွိဘဲ လက္​လွမ္​းမွီရာ ကဗ်ာက​ေလးမ်ားကုိ
ဖတ္​႐ႈခံစား​ေလ့႐ွိပါသည္​။ကြၽန္​​ေတာ္​ၾကဳိက္​သည္​့ ကဗ်ာအ
မ်ဳိးအစားထဲမွာက အုိင္​ခ်င္​းကဗ်ာက​ေလးမ်ား ပါဝင္​ပါသည္​။ အုိင္​ခ်င္​းဆုိမွျဖင္​့ အမ်ဳိးသမီးကဗ်ာဆရာမ ​ေတာင္​တြင္​းသူ႐ွင္​ၿငိမ္​းမယ္​လည္​း ပါဝင္​​ေပမ​ေပါ့။
 ျမန္​မာစာ​ေပႏွင္​့ပတ္​သက္​၍ ​ေျပာ​ေရးဆုိခြင္​့႐ွိသူ ပညာ႐ွင္​မ်ားက ကင္​း ႏွင္​့ ညႇင္​း ဟု​ေခါင္​းစဥ္​တပ္​ထား​ေသာ အုိင္​ခ်င္​းက​ေလးတစ္​ပုဒ္​ကုိ ယခုရက္​မ်ားအတြင္​းျပန္​ဖတ္​ျဖစ္​ပါသည္​။​ေတာင္​တြင္​း႐ွင္​ၿငိမ္​းမယ္​၏ လက္​ရာပင္​ျဖစ္​ပါ၏။
 ကဗ်ာကုိ အစအဆုံးမ​ေဖာ္​ျပ​ေတာ့ဘဲ လုိအပ္​ရာအပုိင္​းကုိ
​ေကာက္​ႏုတ္​၍​ေဆြး​ေႏြးလုိပါသည္​။

              ညဳိလဲ့ငယ္​မွ ​ေၾကာ့႐ွင္​း
               ​ေမာင္​က​ေလး
               ​ေမာင္​့လည္​ပင္​းမွာ
               ညႇင္​းကုိဘယ္​က
               ပြားသလဲ​ေတာ္​
                ညဳိလဲ့ငယ္​မွ ​ေၾကာ့႐ွင္​း
                ​ေမာင္​က​ေလး
                ​ေမာင္​့လည္​ပင္​းမွာ
               ညႇင္​းကုိ မယ္​က
               ပြားသတဲ့။

               ​ေန႔ကုိမ​ေပး
               ညဥ္​့ကုိ​ေပးသည္​
              ညႇင္​း​ေသးငယ္​မွ ျပဲ့ျပဲ့
              အမယ္​မင္​းငယ္​ႏွင္​့
              ျမင္​းငယ္​​ေနသည္​
              အိမ္​​ေျခဝင္​းႏွင္​့
​               ​ေရႊတြင္​းသူငယ္​
                ပ်ဳိ  ့ညႇင္​းအုံကုိ
               ကုန္​မ​ေပးသည္​
               ႂကြင္​း​ေသးငဲ့​ေလ

ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေဆြး​ေႏြးလုိသည္​့ ကဗ်ာ​ေကာက္​ႏုတ္​ခ်က္​ပင္​
ျဖစ္​သည္​။
႐ွင္​းပါသည္​။ အခ်စ္​အ​ေၾကာင္​းကုိဖြဲ႔သည္​့ အုိင္​ခ်င္​းက​ေလး
ခ်စ္​သူ​ေမာင္​၏ လည္​ပင္​းတြင္​ ညႇင္​းမ်ား​ေပါက္​​ေနသတဲ့။
ထုိညႇင္​းမ်ားသည္​ သူ ့ခ်စ္​သူမိန္​းမပ်ဳိ၏ လည္​ပင္​းက​ေန
ကူးလာ​ေသာ ညႇင္​းမ်ားျဖစ္​ပါ​ေလသတဲ့။ထုိညႇင္​းမ်ား တစ္​
ဦးထံမွ တစ္​​ေယာက္​ဆီသုိ႔ ကူးလာသည္​မွာ ​ေန႔တြင္​မဟုတ္​ဘဲ ညတြင္​ ျဖစ္​ပါ​ေလသတဲ့။ ႁခံႏွင္​့ဝင္​းႏွင္​့ ျမင္​းႏွင္​့ဆင္​ႏွင္​့
​ေနထုိင္​သူ ​ေတာင္​တြင္​းသူ မိန္​းမပ်ဳိက ညႇင္​းကုိ အကုန္​ကူး
သည္​အထိ ခ်စ္​သူ​ေမာင္​ႏွင္​့ ရင္​းရင္​းႏွီးႏွီး ကြၽမ္​းကြၽမ္​းဝင္​ဝင္​ မ​ေနဘဲ ညႇင္​းမကူးသည္​့​ေနရာ ႂကြင္​းက်န္​ရစ္​သည္​့ ​ေန
ရာမ်ားလည္​း ႐ွိ​ေသးပါ​ေၾကာင္​း ဖြဲ႔ဆုိထားသည္​့ ကဗ်ာပင္​
ျဖစ္​သည္​။
ညႇင္​းကူးသည္​ဆုိကတည္​းက ဖုိႏွင္​့မ ရင္​းရင္​းႏွီးႏွီး​ေနထုိင္​
ၾကပုံ ​ေပၚလြင္​ၿပီးျဖစ္​ပါသည္​။ ညတြင္​ ညႇင္​းကူးသည္​ဟု
ဆုိျပန္​​ေတာ့ လူငယ္​တုိ႔ ဘာသာဘာဝ ညအခါ ခ်ိန္​းဆုိ​ေတြ႔
ဆုံၾက​ေၾကာင္​း ဆုိလုိရင္​း ျဖစ္​​ေနပါႁပီ။ ညႇင္​းက အကုန္​မကူး​ေသးဘဲ ႂကြင္​း​ေသးသည္​ဟု ဆုိ​ေသာအခါ သူ႔ကုိယ္​သူ
အဆုံးအစြန္​အထိ အ​ေရာက္​မခံဘဲ ထိန္​းသိမ္​းႏုိင္​စြမ္​း႐ွိသူ
​ေက်းလက္​မိန္​းမပ်ဳိ က​ေလးတစ္​ဦးအျဖစ္​ က်က္​သ​ေရ႐ွိ၍
သြားပါ​ေတာ့သည္​။
အခု ညႇင္​း​ေတြ ဘယ္​လုိ ကူး​ေနၾကပါလိမ္​့။

ႏွစ္​
  ယခု ျမန္​မာလူငယ္​​ေတြၾကားတြင္​ ​ေတာ္​​ေတာ္​​ေလး​ေခတ္​
စား​ေနသည္​့ ဗယ္​လင္​တုိင္​း​ေဒး ​ေခၚ ခ်စ္​သူမ်ား​ေန႔ကမူ
ၾကက္​သီးထစရာမ်ားႏွင္​့ အျပည္​့ျဖစ္​ပါသည္​။
   တည္​ခုိခန္​းပုိင္​႐ွင္​၊ ဟုိတယ္​ပုိင္​႐ွင္​တုိ႔၏ ​ေျပာဆုိခ်က္​မ်ား
အရ ထုိရက္​ ​ေဖ​ေဖာ္​ဝါရီ ၁၄ ရက္​​ေန႔တြင္​ အခန္​းမ်ားအ
လြတ္​မ႐ွိ​ေအာင္​ ျပည္​့လ်ွံ​ေဖာင္​းကန္​ ကုန္​ၾကပါ​ေလသတဲ့။
ခ်စ္​သူစုံတြဲ အသီးသီးတုိ႔က မိမိတုိ႔ ငွါးရမ္​းထားၾကသည္​့
အခန္​းမ်ားထဲ၌ ခ်စ္​သူမ်ား​ေန႔ကုိ လြတ္​လြတ္​လပ္​လပ္​ႀကီး
က်င္​းပဆင္​ႏႊဲပီးၾကသည္​ႏွင္​့ သမုိင္​း​ေပးတာဝန္​တစ္​ရပ္​ကုိ
ထမ္​း​ေဆာင္​၍ ၿပီးၾကသူမ်ားပမာ ျပန္​လည္​၍ ထြက္​ခြာသြားၾကပါ​ေလသတဲ့။
​ေၾသာ္​ ....ညႇင္​း​ေတြ အကုန္​ကူးၾကၿပီ ထင္​ပါရဲ႕။
   သတင္​းစာကုိ ​ေကာက္​လွန္​ၾကည္​့မိ​ေသာအခါ အမ်ဳိးသား
​ေဆးဝါးဥပ​ေဒ ပုဒ္​မ ၁၈ အရ ဖမ္​းမိ​ေသာ​ေဆးဝါးတုိ႔က
​ေၾကာက္​မခန္​းလိလိျဖစ္​ပါသည္​။
  ပိတုန္​းတံဆိပ္​တဲ့။က်ားမင္​းတံဆိပ္​တဲ့။Max man တံဆိပ္​တဲ့။ New playboy တံဆိပ္​တဲ့။ Xtra force တံဆိပ္​တဲ့။
Scelepra တံဆိပ္​တဲ့။ကာမဆႏၵထႂကြ​ေပါက္​ကြဲ လႈိင္​ဆူပြင္​့ထြက္​ ​ေဆးဝါးမ်ားဟုဆုိပါလား။

  လူ ့အဖြဲ႔အစည္​းတြင္​ ထုိထုိ​ေသာ​ေဆးဝါးမ်ားက ထုိး​ေဖာက္​ဝင္​​ေရာက္​ ​ေနရာယူလာၾက​ေသာအခါ ဗယ္​လင္​တုိင္​း​ေဒ​ေရာဂါတက္​​ေနသူ ​ေတာင္​မ​ေရာက္​ ​ေျမာက္​မ​ေရာက္​
လူငယ္​မ်ားအဖုိ႔ အမွားက ခံတြင္​းဝ အက်ယ္​ႀကီး ဟကာ
​ေစာင္​့​ေနခဲ့သည္​မွာ သိပ္​​ေတာ့အံၾသစရာ မဟုတ္​ပါ​ေလ။

သုံး
ဥာဏ္​ႏွင္​့ပညာနည္​းသူ ျမန္​မာႏုိင္​ငံအဖုိ႔ ျပဳန္​းသြား​ေသာအရာ​ေတြက အမ်ားအျပားပဲ ျဖစ္​ပါသည္​။ ​ေတာျပဳန္​း၊​ေတာင္​ျပဳန္​း၊ ျမစ္​ျပဳန္​း၊ ​ေခ်ာင္​းျပဳန္​း၊ ကန္​ျပဳန္​း၊ ​ေက်ာင္​း
ျပဳန္​း၊စပါးျပဳန္​း၊ ငါးျပဳန္​း၊ ​ေျမ​ေပၚ​ေျမ​ေအာက္​တုိးလ်ဳိ​ေပါက္​​ေအာင္​ ျပဳန္​းခဲ့​ေလ​ေသာအခါ စိတ္​​ေနစိတ္​ထားမ်ား
ပါ ျပဳန္​းကုန္​ခဲ့သည္​မ်ားက ​ေၾကကြဲစရာပဲျဖစ္​ပါသည္​။

 ထုိအထဲမွာ ခ်စ္​ျခင္​း​ေမတၱာ ပါပါသည္​။ ကြၽန္​​ေတာ္​တုိ႔ဆီ
မွာ ခ်စ္​ျခင္​း​ေမတၱာလည္​း ျပဳန္​းသြားပါၿပီ။
တကၠသုိလ္​ဘုန္​းႏုိင္​၏ သူငယ္​ခ်င္​းလုိ႔ပဲ ဆက္​၍​ေခၚမည္​ခုိင္​
ကုိ ဖတ္​ကာ ခုိင္​ႏွင္​့​ေမာင္​တုိ႔၏ ႏွစ္​လႊာ​ေပါင္​းမွ တစ္​ရြက္​
မည္​​ေလ​ေသာ စြယ္​​ေတာ္​ရြက္​က​ေလးမ်ားကုိ စြဲငိသြားရာက
စာအုပ္​ၾကား၌ စြယ္​​ေတာ္​ရြက္​က​ေလးမ်ားခူးၿပီး ညႇပ္​ထားၾကသည္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​တုိ႔​ေခတ္​က လူငယ္​ဘဝကုိ အခု
​ေခတ္​လူငယ္​​ေတြ နားလည္​ႏုိင္​ၾကပါ့မလားမသိ။

​ေမာင္​​ေမာင္​ၫႊန္​႔ သီဆုိကာ ဂီတနက္​သန္​ကုိ​ေစာညိန္​း ​ေရးဖြဲ႔
ခဲ့သည္​့ စံပယ္​သီခ်င္​းကုိနား​ေထာင္​ကာ ျဖဴစင္​လြန္​းသည္​့
ခ်စ္​သူကုိ စံပယ္​ဟူ​ေသာ နာမည္​​ေပးလုိ​ပါ​ေၾကာင္​း အဖြဲ႔အႏြဲ႔
​ေလး​ေတြ​ေပၚမွာ အခုလူငယ္​​ေတြ ခံစားႏုိင္​ၾကပါ့မလားမသိ။

ဆရာမင္​းသုဝဏ္​က သူ၏ႏွင္​းဆီပြင္​့ကဗ်ာထဲတြင္​ ခ်စ္​သူ
အမွာပါးလုိက္​သည္​့ ခ်စ္​သူကုိ ခ​ေရဖူး​ေလး​ေတြခူးကာ ယူ
​ေဆာင္​လာသည္​့အခုိက္​ ႏွင္​းဆီပန္​းပန္​ထားသည္​့ ခ်စ္​သူကုိ
ၾကည္​့ကာ တင္​့တယ္​ၿပီးက်က္​သ​ေရ ႐ွိလွပါ​ေပတယ္​ဟု
သုံးသပ္​သည္​့ ခ်စ္​ခံ​ေခသည္​့ လုလင္​ကုိ အခုလူငယ္​​ေတြ
ဘယ္​လုိမ်ား မွတ္​ခ်က္​ခ်ၾက​ေလမလဲမသိ။

​ေလး
ခမ္​းနားႂကီးက်ယ္​​ေသာ အခ်စ္​စိတ္​တုိ႔ ဆိတ္​သုဥ္​းျပဳန္​းတီးရာ ဤ​ေနရာ၌ ဆရာ​ေမာင္​သာႏုိး ဘာသာျပန္​ဆုိခဲ့
​ေသာ ႐ု႐ွားကဗ်ာဆရာ အ​ေက်ာ္​အ​ေမာ္​ မာယာ​ေကာ့ဖ္​စကီး ၏ ​ေဘာင္​းဘီဝတ္​မုိးတိမ္​ ထဲက စာသားတစ္​ခ်ဳိ့ကုိ
ကြၽန္​​ေတာ္​သတိရပါသည္​။

    ကဗ်ာထဲ၌ အခန္​း​ေလးခန္​းပါဝင္​ရာ
    မင္​းတုိ႔အခ်စ္​ က်ဆုံးပါ​ေစ
     မင္​းတုိ႔အႏုပညာ က်ဆုံးပါ​ေစ
     မင္​းတုိ႔ႏုိင္​ငံ​ေရး က်ဆုံးပါ​ေစ
     မင္​းတုိ႔ဘာသာ​ေရး က်ဆုံးပါ​ေစ စသည္​ျဖင္​့ ျဖစ္​ပါသည္​။
   အခု ကြၽန္​​ေတာ္​က ထုိအခန္​း​ေလးခန္​းထဲက တစ္​ခန္​း၏
​ေခါင္​းစဥ္​ကုိ သ​ေဘာက်ကာ ပဲ့တင္​ထပ္​လုိျခင္​း ျဖစ္​ပါသည္​။

   မင္​းတုိ႔ အခ်စ္​ က်ဆုံးပါ​ေစ
   မင္​းတုိ႔အခ်စ္​ က်ဆုံးပါ​ေစ .....စသည္​ျဖင္​့

No comments:

Post a Comment